marți, 1 februarie 2011

Ce ma deranjeaza

    In general sunt un om foarte irascibil si greu de suportat, nu este nici o problema asta, dar din cauza faptului ca am un temperament coleric, devin nervos din cele mai idioate chestii.
    Urmeaza o listuta de chestii pe care nu le suport.

    Politistii
    Nu suport polististi, nu le inghit fetele, nu le suport mutrele de inculti cu 2 clase ca trenu', am o problema cu mamele lor. 
 ATENTIUNE!!!  urmeaza un anunt de interes maxim, catre toate mamele de polististi din Romania.
Sa te fut in gura de idioata cu ziua in care ai ales tu sa bagi pula in tine, in loc sa o sugi si a iesit nenorocitul ala de fi-tu.
  ATENTIUNE!!! urmeaza un anunt de interes maxim, catre toti tatii de politisti din Romania.
    Idiotule, cu ideile tale proaste, nu te puteai multumi cu o muie, no... a fost imperativ necesar sa o darlesti p'aia, de i-ai amestecat ciorba cu sarmaua in stomac si a iesit jumatea aia de avort care s-a transformat in politist.
    Nu ii suport din mai multe motive, dupa ce ca sunt prosti mai si semnalizeaza sa vorbim in termeni de circulatie.
    Iei un prost ii pui o bascalie alba pe cap, il pui in mijlocul intersectiei si ce se intampla, cel mai al dracu ambuteiaj dat de dumnezeu pe lumea asta.
    Iei un prost cu o bascalie alba pe cap si il trimiti la locul unui accident, declaratia suna cam asa: "Declar pe propria raspundere, ca eu agentul Pascalica, am declarat ca am fost la fata locului in care s-a intamplat accidentul si nu am observat nimic suspect. Astfel incat declar ca am declarat declarand ca vina este a pietonului" in cazul in care pietonul nu intra in ecuatie.
    Dar sunt aia dati dracu, care au terminat scoala de ofiteri de la Breaza, sau unde pula mea i-o face p'astia politisti, care deja au aere de intelectuali, chiar daca nu sunt in stare sa se semneze. Sunt aroganti si vor sa arate ca ei pot si ca nu sunt corupti si ca sistemul nu are nici o problema, doar civilul este de vina ca da bani si sunt rare cazurile in care se accepta mita in Romanica... sa moara ma-ta, de sugator de pula de magar mort, necrofilul matii.
    Fanii lui Michael Jackson
    Serios, cate melodii stiti de la M.J. cum ii spuneau copiii pe care "ii iubea" atat de mult? Eu personal nu dau doua flegme si un gram de sloboz pe M.J. din doua motive, slobozu e posibil sa ii fi produs o reactie adversa pus in contact cu pielea de silicon pe cadru de lemn de nuc pe care o numea nas si oricum M.J. a murit cu mult inainte sa moara, a fost si el un mot de cacat prin anii 80, sa nu uitam ca anii 80 nu au fost atat de prolifici pentru muzica. 
    La 3 zile dupa ce a murit toata lumea, in special tuciurii care il au la suflet pe Florin Salam si nu se suporta pe strada daca pe tricoul lor luat din piata de la rusi nu scrie D&G, au inceput sa il asculte. 
    Ati observat ca la scurt timp dupa ce M.J. a inceput sa polueze solul, palariile de pedofil american cum imi place mie sa le zic, au inceput sa fie la moda?
    Pana si edilii destepti care guverneaza si au grija de starea de bine a cetateanului au redenumit o strada din Herastrau Michale Jackson, ca o amintire pentru toti copiii care il apreciaza si nu au putut sa aibe momente de "neuitat" cu el.
    Mamele voastre 
    Nu va suport mamele din simplu motiv ca au insistat sa va pastreze, si este un fapt general ai tuturor celor nascutii dupa 90, am atins un prag de prostie atat de inalt incat ii facem de rusine si pe "intelectualii" din Evul Mediu, care spuneau ca pamantul e plat si soarele se invarte in jurul lui.  
    Copii batuti de soarta cu material genetic prost, va rog cu stima si cel mai al dracu respect, aruncati-va in fata oricariu mijloc de transport, de preferat ceva cu senile care se misca foarte, foarte incet.

1 comentarii:

maria spunea...

imi imbogatesc vocabularu' ori de cate ori citesc ceva scris de tine:)) si acum...si lista de frustrari..ca erau oricum prea putine:P

Trimiteți un comentariu