miercuri, 23 februarie 2011

Romanii au talent

    Este o emisiune, gen America's Got Talent sau asa ceva, pula mea cui ii pasa, important e ca ne copiem de afara ce am avut in tara pe vremea Megastar, care si Megastar'u a fost copiat tot dupa America's Got Talent probabil.

    Ma rog chestiile cu copiatu si drepturile de autor nu sunt de domeniul meu. Am deschis aceasta discutie cu mine pentru ca voiam sa subliniez ce fel de oameni au ajuns pe la emisiunea asta, spre exemplu, trei homalai imbracati in cele mai mari dejectii muzicale Madonna, Lady Gaga si inca o manechinuita d'asta, nu le pot retine numele, homalaii aia sunt o dejectie in sine, reprezandant totusi alte 3 dejectii devin ceva ce fizica cuantica nu a putut specula ca exista vreodata, o materie atat de exotica incat rupe vibra spatiu-timp si o transforma intr-un borcan plin de cacat, fenomenal, na discutie pentru Discovery Chanel si fizicianul paralizat de la urechea stanga in jos Stephen Hawking.
    Apoi a mai aparut o tanti, de facea balonase de diferite dimensiuni, nu foarte spectaculos, avand in vedere faptul ca balonase face pe gura si un mucos de 3 luni cu propriul scuipat, ma intreb oare unde i-ar fi de folos talentul asta cu balonase, just daca le putea face pe pizda era ceva nou, dar asa neste detergent spumex manual, neste apa de robinet de la tata Vanghelie si gata faci cele mai tari balonase din lume...
    Apoi a aparut el... el care reprezinta viziunea mea de  blogger/viitor corporatis/actual copil minunat ca minune deja e tiganul ala pe nume Adrian si na eu imi permit sa nu imi bat joc de drepturile de autor. Vorbesc de copilul ala care canta ca o veverita bolnava de autism, ala de avea atat de multe cosuri pe fata incat ai impresia ca vreo divinitate d'asta usor ironica l-a desenat ca o harta a stelelor.
    Il cheama Narcis, canta ca un cor de ingeri fara coaie, nu vorbesc de faptul ca e genul de om pe langa care treci pe strada si iti vine sa iti murdaresti bocancul de acnea lui, nu o sa vorbesc de faptul ca este intr-un cor si de faptul ca se duce la olimpiade la religie. O sa vorbesc de faptul ca vocea lui m-a iritat, intr-asa hal incat am vrut sa ma duc acolo si sa ii bag pe gat un pumn de monezi, sa il ud si sa il bag in priza pana stralucea ca un pom de craciun, sau ca Lady Gaga pe LSD...
    Incerc sa delimitez fata de voce, sa ma gandesc ca vocea iesea de undeva din Jessica Alba, ceea ce ar fi fost ok, avand in vedere ca Alba este o femeie buna, dar totusi daca ar fi cantat asa nu as fi reusit sa rezist mai mult de 5 minute pana nu i-as fi spart capul cu o piatra de rau si vorbesc de Jessica Alba nu de adolescentul asta cu usoare tendinte homosexuale... a pula mea e si catolic... ma gandesc ca preotii lui sunt foarte bucurosi cand il vad prin cor... totusi i-am gasit un loc in care sa isi foloseasca vocea, l-as lega de un stalp si-as pune pe un bloc ca sa ne avertizeze daca urmeaza o invazie extraterestra, chiar i-ar speria pe aia un pic cu vocea lui.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu